Buffrar

Jag vill inget hellre än att se senaste avsnittet av paradise. Jag vet att jag är sjuk men jag får ryck när datorn vägrar sammarbeta och bara buffrar. Gaah. Kalla mig tokig. Jag kan leva med det.

Har dessutom upptäckt att Ullared ska börja visas här i norgeland på måndagar. Åh så spännande.

Jag vet. Jag är tokig. Men som Arvid säger. "Ni gillart"

Har dessutom fått mail av lillasyster idag. Myspys. Saknar den lilla tokfian. Det är bra att hon rapporterar om läget där hemma.

Jaha. Så var det jobb imorn igen. Jag och Hermund.



Kommentarer
tötten

Saknar er! Skönt att veta att ni lever :) O hoppas det blivit varamre så ni kan åka i backen! Kramkram

2010-01-13 @ 15:21:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0