Så det är så det känns...

Ola har precis serverat mig en latte och det snöar ute. Barry spelas ur högtalarna och jag börjar inte jobba förrän om 40 min. Jag har dessutom fått mitt bankkort idag så att jag kan leva som normala människor. Ändå känns det inte riktigt på topp idag. Inte alls faktiskt.

På torsdag åker jag till sverige igen. Visserligen till örebro och kanske inte under världens roligaste omständigheter, begravning, men jag längtar efter att få krama om familjen igen. En stor mysig kram.

.......

Gaaaah.

!



Kommentarer
m

längtar efter att få prata me dig ett slag! ha de! vi syns snart. Kramen!

2010-02-23 @ 19:09:24
m

hej igen. jocke lyssnar på den här låten. å ja bara älskar den här versionen så måste ta ¨å skicka den till dig. hassle är bra BRA! :)





Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0