Jaoo

Jag och Ola rockade på lunchen idag. Vi var grymmers. Fast egentligen, hur skulle det inte kunna gå bra? Heja.

Jag hade milf-mammor så att det räckte och blev över idag. Latte med lettmelk. Annars blir man tjock. Eller? Jag dricker bara kaffe med helmelk. Milf-mammorna hade massa specialbeställningar till sina otrevliga barn. Mitt barn äter bara... och såsen på sidan. Tusen hjaertlig.
Uhä.

Jag lurte på om jag ska ha en corona? Ta två din lilla milf. Men akta så att inte nageln går av när du petar i limen. Moahaha.

Imorn är jag och Olala lediga. Första gången på tio dagar. Det ska bli gött. Passande bara att det har dykt upp ett personalmöte imorn klockan nio. Heja, min vanliga tur. Sen blir det tusan backen, afterski och branjsepartaj.

Sa jag att jag hade milfisar på lunchen?


Kommentarer
m

de är en cover på Robyns-Be mine, med erik hassle och Ellie Goulding. Sök på youtube nu!! :)



"cause you never were and you never will be mine"

2010-02-24 @ 13:17:35
m

http://www.youtube.com/watch?v=6ovW5HmRoGE&translated=1

2010-02-24 @ 13:19:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0