Jag ska bara...

Det här med danska. Njaa. Jag tycker att det låter helt hemskt och jag förstår absolut ingenting. Speciellt inte på telefon. Inte annars heller för den delen.

Jag tror inte att den här byn är bra för mig. Eller jag trivs som fisken i vattnet och jag har kalaskul men av någon anledning så gör jag så tokiga saker här. Jag som brukar vara ganska  lugn och ordentligt. Jag vet inte om det är sällskapet eller mitt eget fel. Förmodligen en fin kombination. Men jag har kommit fram till att jag inte orkar bry mig. Jag är här för att ha kul. Annars hade jag kunnat åka nån annanstans. Till ett ensamt fjäll. Det låter säkert helt knäppt att jag bara har sovit hemma en natt på fyra dygn och spenderat de andra tre på en soffa hos arvid och micke och diverse andra efterfester och liknande. Men jag orkar faktiskt inte bry mig. Jag har kul. 

Arvid ringde precis och frågade om jag inte skulle med ut i backen. Jag är lite trött. "Men Johanna, kom igen, det är ju afterski idag"... Och så åkte jag dit. Så nu ska jag samla ihop mig. Och glida iväg.

Kan bli spännande. Fast jag skulle vilja ha med mig Ola. När ska vi hinna dansa på borden tillsammans?!


Kommentarer
ems

käka lite sodapops igår och tänkte på dig! verkar som du har det grym där borta !! :) ska ut i backen imorrn och testa brädan iaf, finally !!!! puss error ! åker du ner nån helg eller så till nynäs btw? kanske ska tajma in varandra !

2010-02-05 @ 09:03:30
URL: http://www.alltutommode.se
m

du är så bra! du är så bra som har såå kul! de är livsviktigt vet du, du samlar lycko poäng i de tokiga händelsena. Fattar inte varför man ska vara så duktig jämt. hörru kommer ud hem till helgen? Miss YOU!

2010-02-05 @ 17:52:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0