Hem ljuva hem

Så var man hemma i lilla nynäs.

Det är med blandade känslor.
Skönt att få komma hem och krama på familjen, speciellt på mamma. Hon är så söt. Jobbigt att vara tillbaka i denna livlösa håla. Uhä. Därför kändes det fint att åka in till storstaden idag och träffa Desireé och vandra på stockholms gator igen. Mycket folk.

Det känns också väldans skönt att veta att jag snart åker tillbaka till hemse. Jag saknar det. Massor. Förra året hade jag hemlängtan. I år har jag hemselängtan. Tänk vad saker och ting förändras. Jag blir inte riktigt klok på mig själv. Jag blev till och med lite varm i hjärtat när Arvid ringde idag, även om han nog egentligen ringde bara för att be mig köpa med snus. Men i alla fall.



Jag är förvirrad. Jag blir så trött på mig själv. Just nu skulle jag både vilja slå och krama dig.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0