Vinprovning och första bransje

Vilken kväll.

Först vinprovning med Stein Erik uppe på Snuten som avslutades med massa goda viner och alldeles för mycket öl. Vi fortsatte kvällen med att våldgästa Olle som bjöd på både öl och kaffebaileys. Sen fortsatte kalaset på Bar(t). Massa folk. Verkligen massor. Och alla dansade.

Jag vet inte om det är bra eller dåligt men alla fick visa leg utom jag. "Vi vet vem du är" Vakterna kände igen mig allt för väl. Jag tror att det är bra. Det känns nog bra. Jag kände inte igen en endaste liten människa. Eller jo, ett fåtal, som jag kunde räkna på en hand. Generationsbyte? Jag tror det. Är jag för gammal? Kanske?


Arvid, det är sjukt hur tomt det är utan dig här uppe. Utan er alla. Familjen. Ola, Pierre, Herman, Micke. Jag saknar er som... Alla här uppe är hur fina som helst och Daniel är underbar, men det är inte samma sak.

Nu måste jag nog sova. Imorn måste jag hämta Bruno på snuten. Men det blir morgondagens problem.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0