Trött?

Klockan är 04.04. Jag har klarat mig igenom ett 16 timmars pass på snuten. Bokad lunch för 120 pers. Övrig lunch och afterski. Fyrarätters middag och sen en jäkla brakfest till klockan tre som avslutades med nattpölse. Min vänster hand värker efter att ha putsat flera hundra glas. Mina ben gör ont och just nu sitter jag på golvet efter att ha stretchat och orkar inte flytta mig upp till sängen.

Men jag har överlevt och jag har haft kul. Imorgon är jag ledig. Då ska jag sova. Äta lunch med Camilla och Ida. Mysa med vinprovning på snuten. och sen dricka alldeles för mycket öl på Bar(t). 

Jag känner mig nöjd.  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0