Klappar

Idag har jag inte rört mig många meter. Mellan soffan, kylskåpet och in till sängen. Jag tror att förkylningen har börjat släppa men jag är inte helt säker. Sjukt onödigt att dra på sig förkylningar.

Som tur är så har Marie också varit ledig idag och sällskapat mig. Imorgon ska jag försöka jobba lunch och överleva. Jag har tvättat jobbkläderna så jag kommer vara halvfräääsch i alla fall. Ett steg i rätt riktning.

Och Bruno måste tankas. Kul.

Det har trillat ner julklappar i brevlådan också. Fantastiskt underbart. Både från mormor, farmor och lilla familjen. Jag har klämt och varit nyfiken men jag har lyckats övertala mig själv om att spara alla klappar till julafton. Få den lilla lilla julkänsla som jag kan få.

Jobb imorn var det...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0