En tokig vecka

Vilken vecka. Vilka dagar. Vi har haft två vinprovningar och igår hade vi kick off med hela gänget. Det var tokigt. Efter massa prat och information på Skarsnuten åkte vi ut till Ulsåk för utomhusaktiviteter. Kvällsorientering. Det var nattsvart, kallt och massa snö. Men vi fick pannlampor och kämpade som tusan. Dessutom var jag med i det vinnande laget.

Det blev middag på snuten och folket hade klätt upp sig rejält. Vissa i alla fall. Det var öl och vin i massor och jag tror att alla var glada. Jag var glad. Väldigt glad. Kalaset fortsatte på fjellbekk där jag träffade lite gamla välkända ansikten. Det var fint. Sen lurade Daniel med mig på shotrace och idag mår jag precis så dåligt som jag förtjänar.

Men det var en fin kväll. Kjempefin.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0