Det snöar

Eller det föll snöliknande saker från himlen. Vi behöver snö här, det är alldeles för lite.

Idag öppnar vi hotellet på heltid. Ingen mer ledighet flera dagar i veckan. Så igår var jag uppe på berget och hjälpte Daniel att få till det sista. Nya gardiner med stora mönster som verkligen inte ville sammarbeta. Jag klättrade på stegar och i princip hängde i taket. Jag målade soffor och möblerade om. Nästan nio timmars fixande och trixande.

Idag tänkte jag nog faktiskt ta mig ut i backen. Passa på innan jag ska jobba hela helgen. Och julen. Jag jobbar 17 till stängning den 23:e, 24:e och 25:e. Känns lite tråkigt. Men ska jag ändå inte vara hemma med familjen kan jag lika gärna jobba.





Kommentarer
m

ta lite snö härifrån! de slutar aldrig snöa.. hmm ja jobba å tjäna storkovan nu! å njut av ditt brädåkande :D

2010-12-18 @ 00:43:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0