Days like this

Det märks att det är mellandagar på snuten. Det känns som det var igår jag sprang runt och satt i skiten sist på snuten. Inte ett år sedan. Tiden går fort, men som sagt, det känns ändå som att den står helt stilla.

Nyårsafton imorgon. Jag räknar med att få springa som en liten tok. Har lyckats jobba 17 timmar idag och det lär säkert bli minst lika många imorn. Fast det gör inte så mycket. Det känns faktiskt som vilken dag somhelst.

Jag lyssnar på Van morrison och saknar familjen. Tokigt mycket. Jag är sugen på en riktig familjemiddag hemma i tornet. Jag ägnar även en liten tanke åt Anna, Arvid och Aksel som har det trevligt tillsammans. Och Ola, Karin och Desireé som umgås hemma i estocholmo. Jag vill också. Tänk om man kunde vara på flera ställen samtidigt.

Ikväll spelar Timbuktu i byn. En liten parantes bara. Kul.

Sova några få timmar innan det smäller vore kanske en idé.

Gott nytt år folkens!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0