De tre vännerna

Jisses. Jag är så nervös inför imorn att jag nästan kissar på mig. Jag insåg två saker idag. För det första så är det här mitt första jobb som jag kommer helt ensam till. Jag har ingen med mig och jag känner ingen där. Dags att växa upp vid 22 års ålder kanske. För det andra, jag insåg att jag var tvungen att fixa till mina alkisnaglar. Så i detta nu gömmer dom sig under ett halvdant lager nagellack. Grymt.

Annabanana. Hur skulle jag kunna säga nej till Arvid? Vilken fantastisk trio vi skulle bli. Jag skulle äntligen få uppgradera mig från Jerry och ta Aksels plats som vän. Och en bodyguard är alltid bra.

Det här kommer bli så bra.

Men jag är fortfarande så sjukt nervös inför imorgon. Men det ska nog lösa sig tillslut.

Sen har jag bara en endaste liten fråga kvar. Vad kommer alla konstiga kommentarer ifrån? Jag blev så förvånad att jag var tvungen att spana in en av bloggarna. Sara 12 år. Hur i hela fridens namn har hon hittat till mig?

Alla vägar leder till rom. Alla vägar går genom jönköping. Och hamnar tillslut hos mig.

Eller?






Kommentarer
Anonym

ska HAN va bodyguard;) fel johanna, det blir de två vännerna och efterbörden... ELLER vännen, Jerry och Efterbörden... just keep'em comming :) Lycka till på jobbet- hade gått med dig men Nynäshamn ligger ju inte direkt "på vägen"...

2010-09-01 @ 00:09:19
Madzz

Eeeh.. Jag fattar inte. Inga hemlisar för mig! =) Miss u big time girrlfriend! När kommer du ner till Lund och lyser upp min värld igen?! Nu? NU!

2010-09-02 @ 10:28:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0