Tobago

Nu snurrar det massor i fröken ljungs huvud.

  • För det första så har jag en tio veckor gammal labradorvalp som ligger och sover på min matta och som måste kissa så fort han vaknar.
  • Jag borde ta mig ner till banken och göra vuxna saker. Sånt är aldrig kul.
  • Jag måste köpa hänglås och nya svarta jobbskor för imorgon är det dags för mig att börja jobba igen.
  • Det var den semestern...
  • Och på tal om semester, Anna! Gaah så sugen jag blir. Jag var lite tveksam till om jag kanske hade råd att åka men jag vill så gärna. Har suttit och spanat på turkosa hav och vita stränder i snart en timme nu. Tobago? När ska vi åka? slutet på oktober? Början på november? När börjar du jobba? hur blir det i vinter? Tusen frågor. Ett mail kanske?
  • Igår fyllde pappsen år och jag blev påmind om hur fin han är. Han säger precis rätt saker och lyckas alltid räta ut ens förvirrade hjärna. Sånt gillar jag.
  • Jag blev positivt överraskad när personen som jag ringde till vid halv tio igår svarade. Det var ett mysigt samtal och det värmde.
  • Jag hoppas att jag får ett par mycket härliga mysbyxor levererade av byxornas ägare på fredag. Det vore fantastiskt.   
  • Nu ska jag ta tag i det som är kvar av dagen.



Kommentarer
Anna "Efterbörden" LH

har ett mail ja tänkte skicka men har ingen adress att skicka dt till ;)

2010-08-31 @ 17:30:11
Jerry

[email protected]

2010-08-31 @ 17:40:00
URL: http://stringstrumpa.blogg.se/
moa freakin' carlberg e

tjena! allt bra med dig en dag som denna? :)

2010-08-31 @ 18:23:31
URL: http://utankontroll.blogg.se/
S A R A

har en idolbildtävling!! vill du vara med!!!=D går in på min blogg;) K R A M

2010-08-31 @ 18:39:38
URL: http://sarapiper.blogg.se/
helene

hej! diggar din blogg :) kolla gärna in min och säg vad du tycker om mina senaste outfits! skulle uppskattas :) ciao

2010-08-31 @ 18:46:42
URL: http://maljadeed.blogg.se/
Majsan

Vi måste ju ses om du är hemma igen :D var ju år o dar sen sist!

2010-08-31 @ 21:14:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0