Rutme

Jag har beställt världens läckraste jeans från rutme. Jag vet att man egentligen inte ska beställa jeans från internet, i alla fall inte jag. Dom passar nästan aldrig.

Idag hämtade jag ut my new lööövly jeans. Jag var sådär glad och förväntansfull som man brukar vara när man beställer saker från internet. Men nu när jag sitter med dom på vet jag inte om dom passar. Om jag ska behålla dom. Jag vill så gärna för dom är så fina.


Världens beslutsångest. Världens i-landsproblem.


Jeans "Haiti" - Blue


Kommentarer
Desire

Din mage är iallfall läcker i dem! Mums.

2010-08-30 @ 13:48:07
Desire

Alltså, jag tycker alltså att du ska behålla dem. De ser väldigt fräsiga och läckra ut. Keep'em!!! :D

2010-08-30 @ 13:49:07
B

Dom ser jävligt fräsiga ut må ja säga =)

2010-08-30 @ 16:15:06
Toa

http://www.afro-caribbean.se/resor/vastindien.aspx



check it out!

2010-08-30 @ 19:04:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0