New shoes

Trots att det var skönt att vakna upp i sin egen säng igen måste jag ändå erkänna att det var lite tomt. Och tyst. Efter att ha bott i ett litet kollektiv i göteborg i fem dagar med ljud och rörelse till fem på morgonen var det väldigt tomt och tyst.

Jag hatar avsked. Även om det inte är för alltid. Herman har lämnat oss på obestämd framtid för ett liv i london. Kul för honom, mindre kul för mig. Stina och Madde försvinner ner till lund. Anna är kvar i gbg och Arvid i vadstena. Och här sitter jag. Men nästa helg kommer Ola till sthlm och då ska vi göra stan osäker. Sen blir det en tripp till lund för att hälsa på alla goa och duktiga studenter.

Nu ska jag försöka ta tag i min närmsta framtid.

Anna, den har klistrat sig fast i mitt lilla huvud. New shoes. Hästbra, som vissa göteborgare tydligen uttrycker sig.



Kommentarer
Anna "Efterbörden" LH

Johanna "Jerry" Ljung! vi har för roligt ihop... så enkelt är det! du skall flytta med mig till hafjell å så ska vi ha ett kollektiv där... very simple! våningen är helt tyst, mitt rum är snart städat och jag känner mig ensam å sjukt pepp på västindien! ikväll ska ja kolla ordentligt å så kör vi! när får jag komma och hälsa på dig??!! tänker kanske nynäs först å sen lund så kan vi roadtrippa lite: du, jag, whitney, stevie och NEW SHOES! miss you love!

2010-08-30 @ 17:59:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0