Mot solen?

En regnig ensam dag i sommarstugan har gjort att jag har fått toklängtan efter solen. Solen i västindien.

Jag vill åka. Anna jag tror att både du och jag behöver det. En ordentlig solsemester i ett riktigt paradis där vi bara kan götta oss. Vila upp oss inför vintersäsongen.

Jag tror att jag har suttit i snart två timmar och spanat på olika resmål till västindien. Vad ska man välja? Anna, jag har dock upptäckt ett litet problem. Det finns nästan bara resor kvar i början på november. Det är ju alldeles för sent. Eller?

Det känns fint att vi diskuterar det här över bloggen. Så att alla kan vara med och tycka och bestämma.

Någonstans ska vi i alla fall. Bara det är varmt. Solen skiner på våra bleka kroppar. Det finns öl. Och vi bara kan slappa och göra precis vad vi vill.




Kommentarer
ems

Bastu och öl i Umeå? Sen får ni bara väga upp med solariet resten av tiden !

2010-08-22 @ 10:48:10
URL: http://quistiz.blogg.se/
Madzz

Nu har jag hittat hit! Sånu får du hitta ner till Göteborg i veckan! Saknar dig vännen. Kommer bli grrrrymt!!

2010-08-23 @ 01:34:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0