Till världens bästa Desire

Det är det här som gör att du är så fin min kära Desire. Du lyckas alltid få mig att känna mig bra. En mycket fin egenskap. Jag saknar dig och ditt härliga sällskap. Och du har rätt, snart är jag tillbaka i estocholmo och då jäklarns ska vi mysa i massor. Jisses så gött det ska bli. Två veckor kvar.

För övrigt har dagen varit ganska spännande. Jag har bland annat...

  • Sagt hej då och insett att jag verkligen inte vill säga hej då.
  • Att jag har sparat mitt hubba bubba sjukt länge och jag tänker fortsätta spara det..
  • Min norska deklaration har dykt upp och jag har inte en aning om vad all text betyder. Jag hoppas på pengar tillbaka.
  • Haft gäster som är här för fjärde året i rad och som sa att de under de här fyra åren aldrig ätit så god mat och fått så bra service som ikväll. Jag tackar och tar emot.
  • Skrattat som tusan åt en sak jag läste i en blogg.
  • Börjat flaga på min näsa. Det är det här som gör att du är så fin min kära Desire.
  • Kramats...
  • Pratat med mammsen som säger att hon ser ut som barbapappa. Fast det tror jag inte på.
  • Och mycket annat....
Nu lyssnar jag alldeles för högt på The fugees.


Kommentarer
Desire

Åhh Johanna Johanna! Jag blir alldeles varm och glad!!! Du har då en förmåga att ge folk ett stort varmt leende på läpparna! KOM HEM SÅ DRICKER VI ROSÉ I SOLEN!!!!!! :) Puss

2010-04-20 @ 15:28:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0