Superwoman

Marie min fina. Tack för din kommentar, jag blir varm i hela hjärtat. Desire, tack för att du piggar upp min vardag med dina härliga mail med exotiska platsannonser. Den här var underbar. Peruk- och tupéfrisör med afrokunskaper. Mitt bröd Ola, tack för att jag har dig här i min närhet. Idag har vi fått lite kvalitetstid. Äntligen. Karin, jag och Ola tittade på gamla bilder idag, fasiken så bra vi är. I maj kommer vi ner till lund. Mammsen och Fiastina. Tack för att ni är världens bästaste och finaste. Jösses vad jag saknar er.

Ni är så fina hela högen.

Ibland blir man ju bara lite längtig efter saker som man inte borde bli.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0