Sista dagen i backen

Så hade man förmodligen åkt sin sista dag i backen för säsongen. Om det inte sker ett mirakel och jag helt plötsligt skulle bli ledig någon dag. Jag hoppas på söndag och håller alla mina tummar. Jag känner mig inte färdigåkt för fem öre.

Igår lyckades jag knäppa några mycket exotiska bilder. Den bästa är såklart på mig och Ola. Jag ser ut som ett djur, en katt eller nått, precis så som man ska se ut på en toabild. Dom andra blev för flummiga för att visa upp för allmänheten.

Imorn smäller det. Då blir det till att jobba som små grisar igen. Kunde vi vara lyckligare? Förmodligen inte.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0