??!?

Jag måste suga på den här karamellen ett tag.

Det känns som att det äntligen är dags att få ur sig allting. Jag borde gjort det redan i somras. Fått ur mig och släppt. Men ni vet hur det är, hoppet är det sista som överger människan och man lyckas alltid hitta nya små hintar att bygga upp en ny liten falsk verklighet på. I snart ett år har jag gjort det.

Ibland önskar jag att man kunde sudda ut minnen, hur fina dom än är, för ibland är dom bara mer plågsamma än fina.

Imorgon är en ny dag.



Kommentarer
Desire

Johanna Johanna min kära Johanna Ljung.

Snart är du i Stockholm hoppas jag och då ska vi ses.

Tills dess tycker jag att du ska tänka på hur grym du är så jävla bra som jobbar och sliter så hårt och utför ett sånt bra jobb och att du faktiskt fick massa arbetserbjudanden i Sthlm och att många tycker SÅÅÅÅ mycket om dig och att du är en fantastisk person!!! :) Och sen tycker jag du ska tänka på det här: http://www.drwaynedyer.com/blog/letting-go



PUSS!

2010-04-16 @ 17:30:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0