Chokladkanin

Jag har insett att det är mindre än en månad kvar av säsongen. Vart tog dagarna, månaderna och tiden vägen? Det är visserligen drygt tre veckor kvar men jag känner mig inte klar än. Eller jo, jag känner mig jätteklar med skarsnuten och att jobba. Men alla lediga dagar och afterskin? Vart tog de vägen? Och det där andra mysiga från förra säsongen? Jag hoppas hoppas hoppas att vi kommer få vara lediga mycket i april. 

Jag är sugen på en chokladkanin. Helst vill jag hitta den under kudden.

Imorgon mina kära vänner är Fröken Ljung ledig. Det tänker jag fira med sol och absolut inget annat än sol. Är det dåligt väder tänker jag stanna inne hela dagen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0