Bransjeafterski

Rackarns!!... Som Karin skulle ha sagt.

Vilket bananasdygn. Jag och Ola hade som sagt en heldag igår. Det var grymt. Imorse mådde jag dock som jag förtjänade. Det var lite småjobbigt med tanke på att säsongens sista bransjeafterski ägde rum idag. Men det gick fint. Medans alla andra drack öl för fulla muggar på skistua gömde jag mig bakom mina solglasögon. När kalaset väl började på stavkroa och fångad av en stormvind sprutade ut ur högtalarna kunde inte ens jag hålla mig. Bakis som jag var. Upp på borden och dansa bara. Fy fasiken vad grymt det är med bransjefesterna,folket går bananas. Helt underbart! Jag säger bara en sak, ni som inte har gjort en säsong har missat något. Nu har jag snart gjort två. Så jäkla grymt.

Ledig imorn. Göött. Sol imorn = backen. Linnéa får väcka mig.

På tal om att väcka, imorn tror jag att det är många som kommer vakna med lite liiiite ångest. I alla fall några stycken. Men inte jag.

Ciaaooo


Kommentarer
carina ljung

Det låter som ett "jobbigt liv" och ack så härligt. Är det min lilla Johanna som dricker så det står härliga till och dabsar på borden. Åren går fort. Längtar och ser fram emot när du kommer hem (vet att du har delade känslor). Puss på dig!

2010-04-21 @ 16:36:58
Olaijohanne

Nice site, Keep it up

2011-03-29 @ 10:26:32
URL: http://olaijohanne.blog24h.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0