Att leva

Såhär är det....

Just nu gillar jag mitt liv till max...

Jag får...

  • Vara ledig när hotellet är stängt mellan söndag och onsdag.
  • åka i backen och lära mig att åka switch med Linnéa vilket är grymt. Vi är sjukt grymma
  • Jag får köpa dyr öl och dricka den med mina favoriter, Herman och Arvid och alla andra,
  • Jag har köpt en ny och fin sparkdräkt för alldeles för mycket pengar, men jag ångrar det inte för fem öre och jag kommer bo i den i höst. Hasse sa att jag förtjänade den.
  • Jag slipper ta massa ansvar....
  • Fast att jag har hemskt dåligt samvete över att jag inte är hemma hos mamma nu.... Jag saknar dig massor.
  • Det är vår och ganska varmt i hemse...
  • Vi har en inneboende som heter GråBen, en hund som inte är rumsren men som Ola och Pierre tar hand om. Det kliar i mina ögon, han hårar och luktar hund men jag är glad för deras skull.
  • Jag saknar en viss person så att det gör ont...men så kan det vara. Jag hoppas och hoppas men vet inte på vad. Att samma person ska sakna mig. I alla fall lite....
  • Jag har insett att slutet av säsongen är den bästa...när man äntligen lär känna allt folk.  T ex alla vakter. Fast jag vet inte om det är ett bra eller dåligt tecken. Jag tror att det är bra, fast samtidigt mindre bra eftersom att det tyder på att jag förmodligen vart ute för mycket... Men man måste ju leva...
  • Det är precis vad jag gör.
Dags att sova och orka upp imorgon. Då ska jag till skattekontoret och flirta till mig lite pengar!

Imorn kommer jag se ut ungefär såhär....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0