2x burgare 1x gulasch uten romme 1xgulasch med romme på siden

2 x ceasarsallad och en ceasarsallad med extra bacon. Jag kan ta en peroni och ett glas vitt också. Gärna med en isbit.

Så har vi jobbat cirkus 26 timmar på två dagar. Greit.

Ola sålde bäst idag. Grymt! Jag höll på att smälla till en dryg chablis-tant men jag lät bli. Vi har skrattat i disken och burit många glas och tallrikar. Igår lyckades jag sälja fem flaskor rosé till ett och samma bord men idag bara en totalt. Så kan det vara.

Imorgon väntar en till lika spännande dag. Påskafton.



Kommentarer
m

HHHHHHHHHHHej. VET du hur gla ja blev nar du ringde mig pa flygplatsen underbara manniska!!! du verkar ju jobba pa bra dar i hemseland!! hur ser sommaren ut for dig? jag tanker en massa pa dig! saknar dig! jag hoppas att du tar hand om dig tok!! snart ses vi igen! du ar sa jakla bra! glom forihelvete aldri de! tare lugnt i dimman! Massa bamsekramar fran afrikaland!!

2010-04-05 @ 11:02:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0