Röda brallor på landsort

Förra veckan hjälpte jag pappa att hålla i en kick off på landsort. Ledarskap. Så för första gången, trots att jag bott i nynäs i sexton år besökte jag landsort och upptäckte ön.

Vi lekte lekar. Bodde på vandrarhem. Grillade. Åkte båt. Gick på glödande kol. Och gjorde annat nödvändigt som man gör på en kick off. Dricker massa kaffe och fikar. Självklart hann vi med en Landsort lager också på den lokala puben. Hannas pub.

Det var mysigt. Dessutom fick jag glida runt i najsiga röda seglarbrallor i tre hela dagar. Det ni. Schteek.


             


Kommentarer
ems

saknar dig! fan vad kul med landsort :) träffa du på daniela? tror hon jobbar där nånstans.. har börjat blogga igen också, så passar på att göra lite reklam ! puss på dig error.. såg btw josefin wassler på idol! haha kul :D

2009-09-16 @ 19:27:59
URL: http://quistiz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0