Johanna och halvblodsprinsen

Igår var ingen bra dag. Den sämsta på länge. Den började dessutom alldeles för tidigt, redan klockan 06.15 vilket betydde att den sämsta dagen på länge blev ännu längre än den nödvändigtvis skulle behöva bli.

Så idag känner jag mig mest förvirrad. Jaha. Snipp snapp slut? Eller?

Imorgon kommer jag förmodligen vara lika förvirrad och dessutom 5000 kr fattigare. Bruno har legat inne på operation och har nu blivit pimpad och låter inte längre som en raggarbil. Jag går under ekonomiskt. Den där bilen kostar mig för mycket. Från och med nu ska jag börja ta betalt för folk som vill åka med. Hej då mina dricks från i sommras. Det är inte kul.

Något som dock är kul. Jag orkar nämligen inte vara bitter längre, det får räcka för idag. Är att jag och Desireé äntligen ska få slå våra kloka ihop igen över vad jag hoppas kommer att bli en mycket trevlig middag och kväll.

Kjempefint.


Kommentarer
m

Fan låter bra de.. jag önskar dej all lycke denna afton. Big Love

2009-09-02 @ 13:51:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0