Guitar hero toppat med ogräsplockning

Söndag kväll.

Min helg har varit lugn. Alldeles för lugn. Jag hade egentligen stora planer. Eller i alla fall planer. Jag skulle träffa Mia som tagit sig upp till stockholm. Mysa med ola och pierre över en middag som även den skulle äga rum i storstaden. Men jag var för trött och bekväm för mitt eget bästa. Efter att ha jobbat i tre dagar på landsort. Hur nu det kan vara jobbigt.

Istället för att genomföra min planerade helg i storstaden har jag istället knappt lämnat huset. Ibland har man sådana helger. Jag har upptäckt charmen med guitar hero, några år efter alla andra. Jag kan inte slita mig. Även om jag fortfarande befinner mig på easy-nivån. Jag jobbar på det. Jag har även ägnat nästan tre timmar idag åt ogräsplockning på gatan. Gemensam städdag. Jösses vad jag älskar sådant.

Imorgon ska jag försöka ta tag i min framtid. Jag måste.

Inatt ska jag agera chaufför. Det blir en trevlig resa.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0