En kväll med Desire

Det var härligt att få vandra på stockholms gator igen. Det kändes fortfarande som sommar. Solen sken och folket satt på uteserveringarna.

Jag och Desireé styrde våra steg mot vapiano och åt mumsig pasta och drack härligt vin bland spännande människor. Pratade om allt och ingenting. Mest om allt och alla. Vi besökte även Berns en sväng och hann med några glas vin där också. Jag spanade efter kändisar och blev överklycklig när jag lyckades hitta två stycken. Tack för en mysig kväll Desire. Det blir snart en favorit i repris.

Nu sitter jag mest och funderar över min kommande höst. Vad vill jag egentligen? Eller jag vet vad jag vill men vad borde jag göra? Jag saknar byn i hemse, backarna och afterskin. Det vore så lätt om någon bara sa hur man skulle göra. Fast hur kul skulle det bli då?

En kaffe på det och sen får vi se.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0