En kväll på stan

I onsdags hade jag en mycket trevlig dag och kväll med min kära Ola. Desireé släppte sin första singel så vi var på releasepartaj. Mycket spännande och Desireé var lika duktig som vanligt. Vi träffade gamla rytmusare, Joel och Olle, och alla var goa och glada. Jag var mycket god och glad. 

Jag och Ola hann även med en sväng förbi Berns med kändisspotting och ännu mer vin. 

Mia, min bakeoff. Dom här bilderna tillägnar jag till dig. Och att dom ser ut som dom gör, att jag ser ut som en fjortis och är gul, det beror bara på alkoholen. Kanske inte det gula. Men håret blev inte så svart som det ser ut. det är bara väldigt mörkt brunt.  

     


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0