Peruk!

Tänk att ett enda ord i ett sms kan få en på så otroligt bra humör.

Imorse vaknade jag av ett sms från Mia. "PERUK!!!" Jag var tvungen att skratta för mig själv. Visst är det fint med interna skämt som alltid gör en glad.

Fick strax därefter sms av Olala och sen plingade det till för tredje gången inom loppet av en halvtimme. Då blev jag påmind om att jag faktiskt har vänner. Många och fina. Det är bara det att dom finns utspridda i detta avlånga land. Dessutom Ola är det på tiden att vi har lite kvalitetstid snart. Det var ett tag sen nu och jag saknar det. 

På tal om vänner som är utspridda i det avlånga landet hörde även de två härliga brudarna Anna och Stina av sig. Dom har nämligen lämnat götet i några dagar för att besöka stockholm. Imorgon var det tydligen dags för sightseeing-buss. Vi ska nog se till att sammanstråla. 

Karin var hemma i helgen. Hon var sig lik och det kändes skönt. Jag brukar tycka om förändringar men ibland är det skönt när saker är sig lika. Vi hade en mysig kväll i torsdags på Friday's med god mat och goda appletinis. Ola fick dessutom öppna paket som var fulla med popcorn.  


 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0