Kliv ut ur bubblan

Jag blir så trött på  mig själv. Dumma flicka. Jag vill ju så gärna. Jag vill jag vill jag vill. Men jag är värd så mycket mer. Nu är det dags att jag säger åt mig själv på skarpen. Sluta nu Johanna. Kliv ur bubblan.

Jag ska fasiken försöka.

Jag har i alla fall fått ett trevligt besked idag. Ola, skogveien verkar aktuellt. Jag återkommer i ärendet.


                                                
                                                                                             












                                                                                                                                                                       
                                                                  



Kommentarer
O

HAHA hur snygga är vi på en skala????

2009-10-10 @ 13:01:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0