Galet glad

Det gick bra. Jag tror det i alla fall. Det känns fint i magen. Lite hoppigt och skrattigt, men jag tror att det är det som kallas fjärilar i magen. Skulle ha provjobbat redan imorgon men jag har ju lyckats få till en annan intervju imorgon så jag får hoppas att dom vill att jag kommer nästa helg istället.

Jag känner att det går framåt nu. När jag och Desireé satt och drack kaffe på John Chris ringde mobilen med ännu ett okänt läskigt sthlms nummer. Carina på Espresso House tyckte att min ansökan hade stuckit ut lite extra ur mängden och ville att jag skulle komma på intervju på tisdag. Espresso house! Japp, jag är glad.

Fantastiskt glad.


Kommentarer
ems

FAN VAD KUL :D:D:D:D::D:D:DD GRATTIS ! Kolla min blogg btw ;)

2009-10-01 @ 23:09:45
URL: http://quistiz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0