Oh Yeah!

Ibland har även jag så mycket att göra att jag inte hinner blogga. Nu är ni säkert alla otroligt intresserade av vad jag kan tänkas haft för mig som har varit så viktigt att jag inte har hunnit blogga. Mm...

Jag har egentligen inte gjort så mycket. Bara myst.

Jag har träffat vänner. Anna och Stina. Vi drack folköl och åt chips. Jag har varit inne på Sthlm open och myst med bror och far. Spanat på tennis och bakåtkammade frisyrer. I lördags hann jag även med att träffa Emelie och några andra härliga filurer och svänga mina lurviga på dansgolvet. Jösses, det var härligt. Dock är jag lite förgrymmad på den/de personer som fick för sig att sno min och Maries så bra gömda vinbox. Ni vet väl att jag har hemska sjukdomar? Nu vet ni det. Rätt åt er.



     


Kommentarer
tötten

Mys! O telen såg ut som vanligt? Kram

2009-10-28 @ 19:52:18
ems

HAHA, jättefin bild.. tack johanna :D hoppas allt är bra.. gissa vad jag har gjort. FIXAT ETT FUCKING GYMKORT.. :P

2009-10-28 @ 20:24:05
URL: http://www.alltutommode.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0