En längtig dag

Idag känner jag mig väldigt längtig. Jag längtar efter massa saker. Stora och små saker. Saker som jag vet kommer att komma, tids nog och saker som jag förmodligen kommer att få längta efter på obestämd framtid.

Jag längtar efter personer. Materiella ting. Nya minnen. Att åka upp för backen i gol på väg 52 och få den där pirrande känslan i magen. Jag längtar efter snö. En resa till solen. Mysiga stunder med vänner. Jag längtar efter att dansa tills svetten rinner, det var så längesen. Jag längtar efter att få krama massa personer.

Jag längtar efter att få känna mig sådär glad och nöjd. Vakna på morgonen med ett stort leende på läpparna. Det var också ganska längesen. Men jag tror att jag kommer göra det snart. I alla fall tidsnog. Snart vänder det. Det brukar ju göra det. 



 


 


Kommentarer
m

JA.. :D

2009-10-16 @ 17:42:52
majsy

jag längtar tillbaka till zakke!! satt o kollade på massa bilder igår :D:D

2009-10-17 @ 11:29:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0