Den röda pandan

Mina ögon är röda och kliar massor massor massor. Ingenting hjälper. Jag ser ut som en röd panda. Jag är jätteglad och jätterädd för mig själv. Inte för ögonen utan av andra anledningar.

Är det inte läskigt när man kommer på sig själv med att göra saker som man aldrig trodde att man skulle göra? Det är vid sådana tillfällen som Fia kallar mig för psykopat. Med all rätt. Idag var jag tvungen att säga åt mig själv. Skärpning Johanna. Fast egentligen var jag ju bara glad. Blaj blaj och åter blaj och ni förstår ingenting.

Idag ska jag möta upp de sköna bönorna Anna och Stina för en liten mysstund i stan. Huruvida det blir fika eller rosé är ännu inte klart. Rosé kan ju kännas lite off season men man måste ju minnas sommaren när den var som bäst. Sena kvällar men massor av rosé på Tollboden. Nu blir jag längtig igen.

Nej om man skulle ta och mata sköldpaddan kanske.

Ikväll kommer Emlut till nynäs. Wiieee!  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0