Alkoholprofilen

Jag gjorde precis alkoholtestet på alkoholprofilen.se.

Otroligt intressant. Enligt testet är jag i riskzonen och längst ut på kategorin "Farligt" Då har jag svarat det snällaste man kan svara på alla frågor utom en. Om jag någongång ibland kanske får minnesluckor. Vem har inte fått det? Och då är jag ärlig. I alla fall om man utgår från min nuvarande alkoholkonsumtion som är några glas på helgen om det inte är något speciellt. Typ mamma och pappadrickande. Hade jag gjort testet i vintras eller i somras hade jag kunnat acceptera att dom tyckte att jag låg i riskzonen men det här känns ju som ett skämt? Två glas vin en fredagkväll är alltså i riskzonen?

Jag var tvungen att skratta lite för mig själv.


Testa ni också.



Kommentarer
m

men hannapanna då! :P

2009-10-08 @ 23:28:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0