Tick tack

Nu har jag och Ola spenderat alldeles för många timmar framför msn babblandes med varandra. Det är så härligt. Förra hösten kunde vi sitta hela dagarna och babbla på msn. Vid varsin dator bara en kvarts gångväg ifrån varandra. Helt tokigt. Men ack så kul vi kunde ha det.

Idag har vi lagt extra mycket energi på att samtala om Hemsedal. Man kan ju liksom inte låta bli. Speciellt inte eftersom Ola redan är där och jag är så nyfiken.

Minnen är också väldigt trevligt att prata om. Jag har hittat massa bilder på datorn som ni alla har sett tusen gånger men som jag fortfarande tycker är lika festliga. Framförallt alla bilderna på mig och Ola när vi ser ut att sitta ihop. Även om folk vet att vi redan gör det. Man får helt enkelt acceptera att man får en på köpet. Jag kan liksom inte få nog. 



         

   



Kommentarer
O

hahahahahaha åh det känns jobbigt att det är väldigt mycekt längre än en kvart mellan oss nu.. men tiden går fort

2009-11-16 @ 19:42:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0