Simmsalabim

Idag har jag fixat och trixat. Varit nyttig och onyttig. Hämtat ut min kära Bruno från lagning som inte är mig så kär längre. Fast att jag inte vill så har våran relation börjar knaka lite i kanterna. Han kostar för mycket. Det funkar inte i ett förhållande. I höst har han hittills kostat mig ca 15 000. Det skär i hjärtat och jag vill bara gråta när jag tänker på vad jag kunde ha gjort för dom pengarna och på hur fattig jag faktiskt är nu. Jag vill nästan gå ut och sparka lite på honom. Men jag tycker fortfarande om honom lite för mycket och jag behöver honom i vinter. Svårt det där. När man borde göra slut men inte riktigt kan släppa. Eller hur.

Hujeda mej.

Ni kommer inte att tro era ögon när jag skriver det här. Jag och Marie ska simma ikväll. Jag vet Ola, trilla inte av stolen. Vi har redan hunnit knalla ett varv runt ringvägen idag. Jag hade aldrig kommit på idéen själv men som tur är har jag Marie i min närhet som har alldeles för mycket energi över. Så klockan sex smäller det. Då ska jag hoppa i bassängen med tanterna och plaska runt.

Jäp jäp.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0