Sex timmar sex

Jisses. Jag har lyssnat på "sex timmar sex" i Christer i P3. Eller jag har inte lyssnat i sex timmar men ett litet tag i alla fall. Mycket spännande och exotiskt. P3 är fantastiskt.

Dagarna går. Idag snöade det och i västervik behövde men tydligen skotta? Även om det råder lite delade meningar om det. Jag och Ola var inne och spanade på Hemsedal.com på bilder från Hemse och där är det massor med snö. Eller i alla fall så pass mycket att liftarna öppnar till helgen. Åh jag längtar! Men snart. Och i år tänker jag trycka på den röda knappen. Rackarns vad busigt.

Ja ni folkens.

Idag frågade jag Niklas vad han skulle bli när han blir stor. Snuskigt rik svarade han. Jag var lite nyfiken på hur han hade tänkt sig att det skulle gå till. Han visste ju inte längre om tenniskarriären skulle lyckas men han hade funderat lite på det där med kokain. Mmm.. vi får väl se. Jag sa att jag alltid skulle finnas där som en stöttande syster vilket karrärval han än bestämde sig för Nickepicke.

Mmm...

Istället bjuder vi på lite fräscha bilder på mig och Ola från lördagens äventyr.



    


Kommentarer
O

Vad är det med telen som lockar fram solpuder solbollen i oss två??

2009-11-05 @ 22:09:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0