PÄpparkaksbak

Jaha kära vänner, anhöriga och bekanta. Söndag och första advent. Vilken julkänsla ! ? Fia hade bakat scones imorse och spelade jullåtar så att det stod härliga till. Men om jag har någon vidare julkänsla, det vette tusan.

Jag och Marie gjorde i alla fall vårat bästa igår när vi enligt tradition bakade årets första pepparkakor. Marie lyckades kapa både huvud och ben på sina gummor men jag tror nog att mina lyckades behålla alla sina kroppsdelar. Jag gjorde massor av grisar. Massor. I min fina underställströja.

Som pricken över i:et efter allt pepparkaksbak bjöd pappsen på mumsig mat.






Kommentarer
m

Helt galet bra på alla sätt å vis! Jäklarns va toppen!

2009-11-29 @ 23:59:13
tötten

Jag är helt säker på att de blev fina pepparkakor (även utan alla kroppsdelar) med så fina upphovsmän! :)

2009-12-04 @ 18:09:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0