Mr B.W

Innerst inne är jag en musiknörd som alla andra rytmusare. Jag gillar bara inte att spela själv lika mycket som jag gillar att lyssna på musik. Jag tycker att bland det bästa som finns är att lyssna på gamla godingar. Sätta på en skiva, höja volymen och bara flyta med. Lyssna.

Ibland blir jag så nördig att jag låtsas veta vad jag pratar om och måste höja lite extra när mitt favorit solo kommer. Fast att jag egentligen är lika mycket amatör som alla andra.

Janni brukade säga att jag lyssnar på "pappa musik". Det kanske det är. Men det spelar ingen roll. Det är bra musik. För mig är det musik på riktigt. Inget sönderproducerat som nattklubbarna pumpar ut. Även om chris brown är rätt så trevlig att köra bil till. 

Just nu poppar jag Barry White på oförskämt hög volym. Rackarns vad mysigt det är.


Can't get enough of your love babe.


Kommentarer
O

Frukostbarry!

2009-11-24 @ 16:56:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0