Jag saknar

Jag sitter och tänker på mysiga stunder. Det finns så många.

Jag lyssnar på jack Johnson och tänker på Kragerö. Varför inser man alltid efter hur bra man hade det? Jag saknar sena kvällar på Tollboden med rosé. Ännu senare kvällar på Bedre enn sushi. En kall Grolsch i goda vänners sällskap. Poff. Pianobaren på onsdagar med Man in the mirror. Mias och mina sena nätter på baksidan när vi pratade om livets goda och onda. Min och Olas bubbelkväll på bryggan. Jag saknar till och med att jobba till nevsky bands låtar. Jag har glömt bort dom. Det trodde jag aldrig att jag skulle göra. Jag saknar när vi satt alla på rad efter att ha slutat. Amigo. Makoni. Yäs. 

Vi hade det ganska gött. 


  

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0