I all min stolta nördighet

Jag är ett Harry Potter freak. Okej, inte ett sånt freak som har läst böckerna femton gånger, på sjutton olika språk. Köar för att köpa böckerna när dom släpps och för att få bästa sittplatserna när filmerna kommer. Jag har heller inga stora affischer på väggarna (bara Måns, Ola och Danny på insidan av min garderob, men det hör inte hit) eller ett blixtärr tatuerat i pannan. Jag är bara en vanlig nörd. En stolt Harry Potter nörd.

Ett tecken på att jag kanske inte är ett så hängivet fan är att jag först idag såg den senaste filmen, Harry potter och halvblodsprinsen. Jag är besviken. Dessutom tycker jag fruktansvärt synd om alla er som bara har sett filmerna men inte läst böckerna. Jisses vad ni missar mycket. Jag hänger knappt med själv i filmen. Man missar så mycket detaljer, handling och framförallt spänning genom att inte läsa böckerna. Skit samma. Nu låter jag som den nörd jag faktiskt är. 

Det jag ville komma fram till är att nu när skådespelarna vuxit till sig lite har jag upptäckt en viss likhet mellan Den blonde Draco Malfoy och vår EMD tredjedel Danny. 


Titta själva. Håll med om att det finns en viss likhet. 

Samma pappa kanske? I alla fall samma ögonfärg.



    


Kommentarer
ems

Haha, har du sett nya ICA reklamen !? Jag dör :D

2009-11-25 @ 17:15:51
URL: http://www.alltutommode.se
m

Kan bara säga HAHA. du är inte sann människa! titta vad ful han e! ;D

2009-11-25 @ 19:35:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0