Härliga minnen

Jag har precis pratat med Ola. Det var dags för bransjekväll på Garasjen. Jag vill också vara där.

Ola kommer du ihåg den där kvällen när du skulle vara nattvakt på hotellet och Micke bjöd upp oss på middag. Restaurangen var nästan helt tom förutom bordet med gubbar som sneglade på oss när Micke serverade oss det ena fina vinet efter det andra. För att citera Micke om ett av alla viner "som att ha däckat i en hallonbuske" När vi tillslut satt med fem vinglas var uppradade på vårat lilla tvåmans bord. Du som egentligen inte fick dricka för att du skulle vara nattvakt och Micke bjöd oss på Mr. Printz dyra men inte så goda portvin. Eller vad var det för något? Gott var det i alla fall inte. Men salongsberusade blev vi.

Det var härligt. Snart ska vi göra om det.


Kommentarer
O

jajaja! du och jag! jag saknar dig massor här uppe

2009-11-16 @ 12:23:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0