Grön i ansiktet

Marie, han är inte ful. Bara mindre snygg på den där bilden. Och Emelie, nu har jag spanat in reklamen! Kjempegrejt.

Idag har jag för tredje dagen i rad besökt sös. Ett stort sjukhus med massa spännande saker att titta på. Massa små tanter med rullatorer och gubbar med käppar. Snoriga barn och andra knasiga typer. Och så jag och mamma.

Jag brukar inte vara rädd för blod och sprutor, speciellt inte efter alla besök på sjukan de senaste veckorna men när det kommer ut grejer på ställen där det inte brukar komma ut saker, eller obehagliga svullnader ploppar fram här och där, då blir till och med jag lite grön i ansiktet. Syster Ulrika har börjat göra tummen upp till mig. Hon är söt. Dessutom har hon alltid strumpor som man blir glad av. Idag hade hon strumpor med grodor på i sina rosa foppatofflor.

Men jag blir mer och mer tålig.

Jag gör framsteg.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0