Fix och trix

Jag avskyr att ringa till folk jag inte känner. Jag tycker att det är obehagligt och jag blir sjukligt nervös. Glömmer bort varför jag egentligen ringer och låter mest förvirrad.

Idag har jag försökt ha en "Johanna fixar" dag. Jag har delvis lyckats. På listan fanns fyra obehagliga samtal. Tre jobbrelaterande och ett annat mindre trevligt. Efter att ha misslyckats med att komma fram till de tre första gav jag mig på att ringa till Mr "jag har försökt fixa er tv som inte fungerat på ca åtta månader" utan vidare framgång. Nu har jag försökt få tag på honom tre gånger sen jag ringde och skällde ut honom förra veckan. Utan framgång. Jag blir så trött.

Eftersom jag inte fick tag i någon idag blev jag så desperat att jag fick för mig att jag skulle försöka söka upp en av de här personerna. Men icke. När jag kom dit hade han åkt hem för dagen.

Det är inte meningen att jag ska lyckas idag.

Men jag tänker inte ge upp. Envis som en gris. Imorn åker jag dit igen.


 



Kommentarer
Anonym

haha, dom ar sa klockrena allihop. "Du som fiser i hissen pa morgona, sluta med det! /styrelsen"



Om jag ska vara arlig har jag ingen aning. Den som lever far se :) Hur ser dina framtidsplaner ut? Norge igen?

2009-11-30 @ 20:06:14
URL: http://afrog.blogg.se/
O

snygg gris!

2009-11-30 @ 22:21:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0