En riktig man

Jag och Desireé hade en underlig men härlig konversation på msn. Det började med att Desireé berättade att hon hade sett New moon och tyckte att den var helt klart överskattad. Det var mest nakna manliga överkroppar. Jag menade på att det kan ju vara ganska trevligt med nakna manliga överkroppar. Hur som haver. Det ena ledde till det andra som man brukar säga. I vårat fall ledde det till Richard Gere. 

Vi är oerhört överens som att Richard är het. Trots sin lite äldre medelålder. En het man. För det är precis vad han är. En man. En riktig man. En sådan man som vi vill ha. Som Desireé sa "Han finns där för sin kvinna. En riktig gentleman" 

Hela konversationen slutade med att Desireé kom fram till att hon skulle hitta den perfekta mannen till mig och att hon var en riktig "matchmaker"

Allt det här beror förmodligen på att det är söndag. Man brukar bli ganska så trött då. Trötthet brukar resultera i saker som detta.

Men det är härligt.





Kommentarer
Desire

HAHAHHAA. Jag tycker alltid att jag är en matchmaker. Men alltså den här gången tror jag tamejfan att jag äre på riktigt!!! Hahahahahaha.

2009-11-23 @ 00:38:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0