Abstrakt

Det är så svårt att förklara hur det känns. Jag vill bara att alla andra ska förstå. Jag vill bara att allt ska vara som vanligt. Jag orkar inte med att det inte är det. Det var inte så här jag hade planerat min höst och vinter. Jag slits helatiden mellan vad som är rätt och fel. Jag förstår nog fortfarande inte. Men det kommer bli bra. Jag vet det.  


Jag har lärt mig att verkligen ta till mig det budskapet min mor har förmedlat till mig hela livet: 


"Jag skall alltid vara med dig".


Liksom alltid hitintills, för alltid i framtiden, vad som än händer

Rebecca Walker.  



Kommentarer
ems

Kram sötnos !

2009-11-10 @ 16:16:29
URL: http://www.alltutommode.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0