Tiden går

När man sitter och kikar runt på lite olika bloggar eller spanar på gamla bilder inser man att tiden går ganska fort.

När jag tittar på bilder från förra sommaren känns det som evigheter sen. När jag ser samma personer på andra bilder idag känns det som jag aldrig har känt vissa personer. En konstig känsla. Fast visst var förra sommaren helt underbar?

Jag och Ola brukar fortfarande prata och skratta åt kvällen som vi fyllde både oss själva och alla vi träffade med rosé. Kvällen vi gick på turné i hela nynäs med boxen på armen med en hel hög av tokiga och goa människor. Jag ser fram emot en liknande kväll. Fast det får väl bli i september?

Istället sitter jag redan nu och spanar på nästa vinters jobb. Jag är sugen på ännu högre berg och djupare dalar, längre backar och ännu mer afterski. Jag är sugen på alperna.

Innan dess funderar jag dock på att kanske äntligen få ta mig till Bali eller ut i europa med bror och Marie och surfa.


Jag vet i alla fall att jag inte vill bli vuxen riktigt än. 


 



Kommentarer
m

Brabra bra Ljungan.. Tänk på de där sista.. de vore väl för myssss..

2009-05-21 @ 23:07:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0