Underbara John

Idag fick jag träffa mannen med stort M. John. För visst är han en stor och reslig man vår kära frukostflinga. Han flirtade vilt med en mycket trevlig herre på espressohouse. Det ni. Där låg man i lä.  Även om det kanske inte var John som stod för det mesta flirtandet. 

Det var ett kärt återseende och allt kändes precis som det skulle. Mysigt och bra. Tiden räckte dock inte till och vi var tvungna  att rusa åt varsit håll. Jag hoppas att han har en underbar kväll på F12, tar en drink åt mig också, och att vi ses snart igen. 


Puss och smisk. 


Dagen till ära råkade jag ha på mig min fina lila mössa. i juni. Men bara för att det regnade.
 

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0